Портфоліо


Назва проекту Ярослав Мудрий - політик, державний діяч, сват Європи

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети Історія, правознавство

Вік учнів, клас 12-13 років, 7 клас

СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ

 Вивчення одного з найцікавіших періодів історії України – розквіт Київської Русі за Ярослава Мудрого почалось!  Вивчення даної теми передбачається в 7-х класах. Учні під контролем та допомогою вчителя поділяються на групи та готують проекти на запропоновані теми. Учні накопичують інформацію стосовно вибраної теми проекту та консультуються з вчителем щодо кращого подання матеріалу учнів в проекті.

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ 

Пріоритетними цілями при вивченні даної теми в межах проекту вважаються уміння учнів, використовуючи метод критичного мислення, визначати роль особистості в історії та її вплив на процес розквіту Київської Русі; переконання учнів в тому, що вивчення історії Київської Русі впливає на формування їхньої громадянської позиції та особисте життя взагалі. Учень визначає хронологічні межі; показує на карті території володінь; характеризує географічне положення та історичний розвиток князівств; складає історичні портрети; пояснює основні поняття, співвідносить дати та події; називає особливості політичного та соціально-економічного розвитку; вміє доводити загально відомі факти. Вищезгадані вміння мають складати основу проектної діяльності, результатом якої є презентація.

Опис оцінювання

Діяльність учнів та вчителя 

До початку проекту.

Вчитель інформує батьків про навчання за методом проектів за допомогою публікації. На початку вчитель проводить бесіду з учнями з використанням презентації . Учні переглядають презентацію вчителя, виконують завдання для визначення навчальних потреб, які представлені у формі  картки оцінювання та таблиці З-Х-Д відповідають на змістові питання у формі комп’ютерного тестування, знайомляться з тематичним та ключовим питанням, намагаються дати на них відповіді, висувають гіпотези. На цьому занняті учні діляться на 3 групи. Перед кожною групою ставиться ключове питання, яке пропонує вчитель. Учні продумують план проведення дослідження, вибирають дослідницькі методи, форми представлення результатів, знайомляться із критеріями оцінювання їх робіт.
 На цьому етапі перед початком дослідження,  з учнями обговорюються запитання як знайти джерела достовірної інформації по темі дослідження і використати їх.
Під час роботи над проектом вчитель демонструє  ряд завдань проекту, для залучення, допомоги і заохочення учнів для дослідження. Учні працюють у групах.
Свої дослідження вони представляють у вигляді учнівської презентації.
Для пошуку необхідної інформації учні використовують підручник, додаткову літературу та Інтернет. Знайшовши відповідну інформацію в Інтернеті діти записують адреси знайдених ресурсів у список використаних джерел . Учні використовуватимуть Інтернет для ефективного спілкування в чаті, для пошуку необхідної інформацію для створення презентації чи публікації; участі в інтерактивних обговореннях, отримання вражень та відгуків інших людей щодо створеного ними продукту.
По завершенню роботи над проектом. Учні заповнюють журнал взаємного оцінювання. Протягом усієї роботи над проектом вчитель використовує електронну пошту для нагадування учням про наближення до наступного етапу роботи над проектом. Службу миттєвих повідомлень вчитель використовує для консультування учнів по мірі виникнення проблем чи питань (або в разі хвороби дітей). Завершується робота над проектом демонстрацією результатів досліджень кожної з груп на загальношкільній конференції. 

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ Міщенко Олена Миколаївна

ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ Вчитель історії та основ правознавства, вчитель історії

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL:

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Комментариев нет:

Отправить комментарий